Wednesday, February 10, 2010

syukur alhamdulillah, keluarga kami mencipta sejarah!

ini bukan iklan bioaura ye.no-no.tapi sila baca tajuk entry kali ini dengan nada iklan itu.he.pertama-tama saya bersyukur ke hadrat ilahi kerana telah mempermudahkan urusan sya hari ini.rezeki tuhan tentu kan.even kami tak menang apa-apa untuk kolej but saya bangga dengan pencapaian kami.hoye2.tahniah semua yang main semalam for single and double in bowling.still saya berbangga dengan diri sendiri kerana telah memecahkan rekod dahulu dari 129 jatuhan pin menjadi 131.clap-clap!*ceh naik dua pun nak kecoh, orang lain punya high score 200 lor*hahahahaha.malu sebentar.

terima kasih kepada sifu-sifu bowling yang tidak henti-henti memberi tunjuk ajar kepada hamba pacal yang hina ini*ecececece, ayat bunga sikit*.kepada mak yang menyokong dari jauh, serius comel gila mesej mak bagi.miahahahahahaa.mak2.not forgetten, my dearest supporters yang tidak jemu-jemu menyokong setiap dari kami sampai terpaksa membahagikan diri untuk berlaku adil kepada setiap pemain.you all melebihi rock!selamat maju jaya untuk group yang bertanding malam nanti, saya yakin u can do it*barisan sifu-sifu saya yang main*.saya akan menjadi pom-pom girl yang terbaik pernah kamu jumpa.sila suka saya!

No comments:

Post a Comment