Friday, February 12, 2010

lelaki kacak dianiaya!

tadi saya tgok one drama ni, tertarik nak tengok sebab ada lelaki kacak berlakon*bahagia*.so saya pun continue lah tengok drama itu.tiba-tiba dah boleh agak ending cerita itu even baru tengok satu episod.tiba-tiba juga saya rasa annoying dengan heroin cerita itu.hoh.hoh.hoh.hoh.begini sinopsis nya, ada one heroin and dua heroes(mesti semua dah boleh agak apa akan jadi kan).the heroin ini penyanyi terkenal dan dia buta sebab terlibat dalam one accident ni tapi waktu saya tengok tak ada pun flashback pasal accident tu.kira-kiranya one hero ni rasa bersalah sebab dia boleh dikatakan punca kemalangan itu berlaku.

walaubagaimanapun dia memang dah mencintai heroin ini sudah lama lagi sebelum heroin itu buta.hero pertama ini juga artis tapi tak dapat dikenal pasti jenis seni apa kah dia ceburi.one day dia propose to the heroin, then heroin nangis2 sebab dia kata hero pertama cuma ada perasaan bersalah je kat dia.nangis2, lepas itu the hero pertama explain la yang dia memang dah minat lama dekat heroin itu and dia akan tunggu heroin itu.keesokkan harinya or dua tiga hari ke(saya pun tak tahu) the heroin hilang.entah macam mana the heroin tiba kat satu restoran kat kampung milik hero kedua.so hero kedua memang kenal heroin sebab kononnya heroin adalah penyanyi terkenal, so mereka (2nd hero and pekerja2nya) tak sampai hati nak halau heroin.

so heroin pun tinggal lah di situ sebab dia nak lari daripada hero pertama.hero pertama amat sangat risau akan heroin tapi heroin tak cakap pun dia dekat mana.yelah kan mereka dah lama berkawan.so yang membuatkan saya rasa terganggu dengan heroin nya ialah, saya tahu dia buta so memang kasihan lah kan tapi kalau dah tahu ada kekurangan jangan lah buat muka macam hopeless nak mati and macam nak kan perhatian si hero kedua*okay saya memang kejam*.tak nak makan lah, senyap je.bila yang pekerja perempuan tanya macam tak nak cakap tapi bila hero kedua tanya bukan main suka kan.eeeee.

tiba-tiba saya rasa heroin seorang yang gatal*okay salah, dia cuma tak cukp kasih sayang*.kasihan dengan hero pertama juga.maybe if tukar heroin lain saya akan suka.hahahahahaah.saya jahat saya tahu.miahahahahaahhaa*gelak besar*.

No comments:

Post a Comment