Saturday, February 20, 2010

menjual aiskrim malaysia!

siapa mahu beli, jual2!aiskrim malaysia tu yang aiskrim sepuluh sen waktu kecil-kecil dahulu.ingat tak?ala yang dalam plastic panjang tu.bukan nak jual online ye, tajuk entry je.he.emak saya buat icecream tu untuk jual di hari keluarga bank beliau.so sebagai anak yang baik lagi sopan santun saya pun membantu la emak.ada enam jenis aiskrim kesemuanya, milo, sarsi, orange, asam boi, ribena dan jagung tapi sorry gambar aiskrim tak ada*malas nak snap*.yang ada cuma gambar bersuka ria di hari keluarga tu je.itu pun yang banyak hanya muka saya yang comel ini.miahahahahhhaahha.tujuan sebenar entry ini adalah untuk menunjukkan yang saya sibuk maka tidak boleh membuat assignment yang melambak dan tertunggak itu*alasan kukuh*.

memanah seperti hebat
(jangan suruh saya memburu di hutan, gagal)

menggigil tangan nak memanah, chaiyok akak!
(acara ini tidak dikenakan bayaran)

kanak-kanak sangat lucu
(nasib baik mereka kanak-kanak)

yanag pakai baju pink penuh itu bukan stacy
(stacy sedang menari penuh khusyuk)

aizat nampak kecil
(owh dia memang sudah kecil pun, jelous sangat)

ada satu je gambar saya, tak adil!kenapa tak terupload semua*sigh*penat menunggu.tak menagapa lah nanti nanti if ada masa saya upload lagi.macam rajin pula kan.hahahahahhahaha.owh stacy and aizat adalah artis jemputan di hari keluarga tersebut.kecik-kecik belaka semuanya, bak kata seorang mak cik itu"alahai kecik je rupanya, berganda-ganda badan aku".nasib sempat rakam kata-kata mak cik itu.mak cik lucu!

No comments:

Post a Comment