Sunday, February 7, 2010

super junior nak datang jumpa saya!

ngeh3.saja je buat suspen semua.tak ada makna nya mereka nak datang jumpa saya, kan saya dah tolak lamaran mereka.*eh bukan-bukan*.mereka nak datang menghiburkan hati kipas-susah-mati mereka di Malaysia this upcoming 20 March, stadium putra bukit jalil,7pm.so siapa dah beli tiket mereka?sila belanja saya sekarang, saya pun mahu jua.huwaaaaaaaaaa.cinta ku dihalang oleh kekurangan duit di wallet mahu pun bank.

sebenarnya entri ini adalah bertujuan untuk mengutip dana untuk saya, cik nurul comel bagi merealisasikan impian melihat persembahan mereka.sekali baca rm10.lelong-lelong!hahahaha*tipu-tipu*.saya bukan lah fan ketat mereka(apakah?) tapi saya tahu juga lah several lagu mereka like sorry-sorry, supergirl, u dan banyak lagi( itu saja lagu yang tahu).he.well kepada sesiapa yang tak kenal mereka, anda rugi sebab mereka adalah super cute*i like, meowww*.eh, bukan.super talented plus cute, handsome, tinggi dan bakal calon menantu mak and ayah.miahahahahah.super junior ini adalah group from korea consist of 13 orang.background or history this group boleh dicari sendiri di internet*dasar pemalas*.

kakak saya cakap, mereka telah dilatih sehebat-hebatnya and based on my observation mereka ni bila buat performance akan bagi 100% their effort.itu in my opininion lah after lihat video-video performance mereka di you tube.hahahhaaha.maka that's why lah saya berkeinginan(ingin tapi tak ada duit buat apa) nak menonton mereka, ini merupakan peluang keemasan nak watch them live except kalau mereka cancel the performance la.okay la just nak bagitahu kepada sesiapa yang interested, their tickets sedang hot selling, now tinggal yang rm458 je and yang for VIP.ada ke yang nak menyamar jadi VIP?hhihihihi.*gelak jahat*


hasil carian di you tube
(tak ingat pun nama-nama mereka..he)

No comments:

Post a Comment