Tuesday, May 4, 2010

basi sudah tag ini!

even kadar kejakunan adalah amat tinggi untuk membuat tag yang julung2 kalinya tapi harap maklum bahawasanya kadar kemalasan melebihi segala2 nya..hahhahahaha..*dasar pems*
eh thankz ain coz mentagged saya..dah berminggu kot tag ni, kalau demam dah baik dah..wooohooo!

1] Adakah anda merasakan anda hot?

For sure hot, waktu saya buat this tag tengahari..guna kipas pun tetap hot..im hot babeh!

2] Upload wallpaper pc/laptop anda gunakan sekarang?

Harap maaf currently using my kakak punya lappy sebab sangat lah malas*malas lagi* mahu bukak lappy sendiri..my kakak punya lappy sudah tersedia tercucuk dengan modem..he..by th way dia punya background adalah gambar dia sendiri, if ada gambar saya harus lah diupload now kan..hahahahah..kalau di lappy saya gambar wallpaper adalah gambar pokok hijau, motif letak adalah tak diketahui..muahahahahah

3] Cerita pasal gambar ini?

Euwwwww gelis kot gambar kakak!hahhahahaah..okie lah agak cantik..*bodek2*

4] Kali terakhir makan pizza

Baru minggu lepas..tak puas lah, nak lagi..nyum2*budak gemok*

5] Lagu terakhir aku dengar?

Lagu alyah-tak mugkin kerana sayang..tadi baru lepas tengok astro@15 so klip video dia je dah dua pulah lapan belas kali main dalam satu hari kat channel astro..so haruslah terlihat and tertengok kan,tak ada keje kot!

6] Apa anda buat sambil menyelesaikan tag ni?

Bermesej-mesejan dengan encik B..seronok woooo..*tak paham apa yang seronok*

7] Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?

Cutie pie????owh bohong sahaja..hahhaha..tak ada kot semua nya datang dari imbuhan nama sendiri..millow hanya nama pena..eh ada2 dolu2 masa sekolah menengah ada seorang budak lelaki ini panggil saya doraemon, siot kau!hahahhaha..nak tackle i cakap je lah kan*abaikan*..

8] Tag lagi 5 orang siapa yang anda nak tag.

Tiada, none sebab mostly everyone dah di tag and mostly people pems macam saya jua nak buat tag bagai..he..eventually soalan tag di bawah terpaksa di cut out kerana tiada jawapan untuk semuanya..so if kamu orang mahu buat ini tag sila ke sini..ceh, macam semua orang free and tak ada keje kan..

No comments:

Post a Comment