Wednesday, April 28, 2010

masa dah time!

gambar hiasan

Actually tak ada idea mahu memblog apa. Exam sudah pun berlalu, masa mencemburui kita. Tak sedar yang dah 3 years saya bersusah-susah di um. *ayat tak boleh diterima, sila muntah merah jambu*..huk3. Saya sayang kawan-kawan saya, ye saya mengaku! Terima kasih kerana telah menceriakan 3tahun saya di UM..3 tahun yang terhebat...Ini tak dutujukan pada budak QS sahaja ye, ini untuk semua.

Seronok dapat berkenalan dengan kamu2..Gaduh2 manja adalah biasa dalam hubungan kita..So not hard feeling, saya tak ambil hati pun*makan hati ayam and lembu je*..Semoga nanti kita berjumpa lagi pada hari graduation or maybe kalau ada masa saya datang UM*ceh macam tak ada kerja lain je*..Doakan semoga saya dapat grad this year okay!

No comments:

Post a Comment