Wednesday, April 14, 2010

kulit sudah tanned!

inilah akibatnya jika pergi ke pantai pukul 3ptg dan ke atas...*bajet putih*..he..last weekend ada family gathering kat PD (port dickson), so entah kenapa saya terlebih rajin pula mengikut keluarga berfamily day.confuse di situ!selama ni tak ada pula keiginan untuk berpoya bersama keluarga, saya tak reti bersosial-sosial ni..hahahahahahah..oleh kerana warga emas adalah pems (pemalas) untuk ke pantai, maka anak-anak muda zaman kini iaitu saya and alliances telah pun pergi bersiar2 di pantai yang indah..boleh lah indah lah jugak kan..sesambil itu kami terpaksa lah membawa kanak-kanak untuk bermandi-manda..maka terpaksa lah saya menjadi baby sitter untuk hari itu..susah tahu jaga kanak-kanak ni, penat..now saya paham perasaan my parent..*maaf emak ayah*....tiba2 insaf, tak paham dengan diri sendiri..huhuhu..

nobody but me

No comments:

Post a Comment